20 Aralık 2008 Cumartesi

İ. Melih Show

Kendisinin televizyonlardaki müthiş! showunu izleyemediğim için yorumlayamasam da tartışmanın ardından devam ettiği showunu dikkatle takip ediyoruz. Bana göre İ. Melih Türk siyasetinde kıvırma, konu saptırma, oldu bittiye getirme yöntemiyle eleştirilerden kaçma konularında bir zirve. Şimdi bakalım:

1- Ergenekon iddianamesinde (bu da nasıl bir iddianameyse bir benle ilgili belge çıkmadı), kendisinin bir kamuoyu araştırma şirketine R.T.E aleyhine araştırma yaptırdığına dair fatura çıkıyor. Bunu "Ben yaptırmadım, onlar kendi kendine yapmışlar, beni aradılar, kötü konuşup kapattım." diye geçiştirirken, faturada ki KDV'yi kim ödedi sorusuna "Kendileri ödemiştir" diye cevap verebiliyor.

2- Rezil olduğu tartışmanın ardından Kemal Kılıçdaroğlu ile Uğur Dündar'ın kendisine kumpas kurduğunu, ödül olarak Uğur Dündar'ın CHP'den İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı olacağını iddia ederek üste çıkabiliyor. Fakat Uğur Dündar o konuda şöyle diyor: "Ben bu yayından sonra da Melih Gökçek’den teşekkür beklerdim. Çünkü, bir saat 32 dakika süren açık oturumun, 45 dakika 46 saniyesini Melih Gökçek, 23 dakikasını ise Kemal Kılıçdaroğlu kullanmış. Neredeyse yüzde yüze yakın bir fark var Melih Gökçek lehine. Gökçek 53 kez söz kesmiş, Kılıçdaroğlu ise yedi kez müdahalede bulunmuş. Bütün siyasi partilere eşit uzaklıkta ve yakınlıkta görüyorum kendimi. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı adaylığı konusu da bana çok tirajı komik geliyor. 2002’den yani Ak Parti’nin iktidar olduğu yıldan bu yana ben Başbakan Erdoğan’la en az sekiz kez çok geniş kapsamlı röportaj yaptım ama Deniz Baykal’la yaptığım söyleşi sayısı üçü-dördü geçmez. O açıdan bakıldığında benim Ak Parti’ye daha yakın olduğumu bazıları düşünebilir."

3- Yine de durmayan İ. Melih bu sefer de söz verildiği halde kendisinin mal varlığının konuşulduğunu söylüyor. Bunun üzerine isteği de şu: "Sayın Uğur Dündar da ne zaman arzu ediyorsa kendisi de benim gibi bir kamu hizmeti yaptığına göre, kendi servet beyanı ile benim servet beyanımı müştereken gazetecilerin huzurunda açıklayalım. Bu suretle kamuoyu bunları öğrenmiş olur.”
Uğur Dündar'ın mal varlığı ne alaka?

Hiç yorum yok: