20 Aralık 2008 Cumartesi

Çek Oradan Bir Pankart


El değmemiş temiz bir ligi özenle isteyiniz.

- Alo
- Ben de seni arıyordum.
- Pankart duruyor mu sizde?
- Ben de onu soracaktım, bulamadı çocuklar.
- Bizimkiler de bulamadı. Para var mı sende?
- Var abi. Yaptırayım iki tane o vakit.
- Oğlum bizle oynuyorsunuz ya, boşa harcama paranı, bi’ tane yaparız, yeter.
- Abi akıllı adamsın valla, bilemedim ben.
- Akıllıyım tabi, peki ne renk yaptıracaksın?
- Sarı kırmızı yapalım mı abi, ev sahibisiniz ya.
- Yarı yarıya yapalım, yarısı siyah beyaz yarısı sarı kırmızı.
- Helal olsun abi, süper fikir gerçekten.
- Tüh attı adamlar bi’tane daha.
- Yaptırmayayım pankartı.
- Yaptır sen, ilk gol morallerini bozdu deriz.
- Tamam abi. Internetten bir kınama da yaparız sabaha.
- Eyvallah. Hadi iyi akşamlar.
- İyi akşamlar abi.

Hiç yorum yok: