8 Ağustos 2008 Cuma

Sado Mazo Fatih Ürek


Ergenekon iddianamesinin delil klasöründe yer alan tuhaf bir belgede, “ölüm işkencesine katılanlar” diye MİT’çi oldukları söylenen sanatçılar, siyasetçiler, işadamları ve gazetecilerin listesi yer alıyor.Listeye göre Fatih Ürek, Hülya Avşar ve Emel Sayın gibi çok sayıda sanatçı ölüm işkencesine katılmış birer MİT elemanı.
Ergenekon iddianamesinin 404 nolu delil klasöründeki bir belgede çok sayıda tanınmış kişinin adı geçiyor. Ölüm işkencelerine katılan sanatçılar arasında Fatih Ürek, Sibel Can, Hülya Avşar, Hande Ataizi, Emel Sayın, Ayşen Guruda ve Ferhan Şensoy gibi isimler gösteriliyor.
Klasördeki belgeler arasında “Azılının azılısının azılısı işkenceciler” listesinde Osman Yağmurdereli’nin yanı sıra Fatma Girik, Oğuz Çetin, Özer Çiller ve Halis Toprak gibi isimler yer alıyor.
Belgede ayrıca para karşılığı işkence yaptığı öne sürülen kişiler de bulunuyor. Listeye göre MİT’çi olarak nitelendirilen Başbakan Erdoğan ve Cumhurbaşkanı Gül’ün işkence karşılığı 20 milyar dolar aldığı belirtiliyor. Aynı listede Deniz Baykal, Mesut Yılmaz ve Bülent Ecevit’in 100’er milyon dolar, Rus erkek işkenceci Aleksandr Kalaşnikof’un ise 10 kentrilyon lira aldığı yazılı.
***
Bu ne ya, bu nasıl bir belge? Öncelikle kim kime işkence yapıyor, işkence yapan mı yapılan mı para alıyor, neden para alınıyor, hadi diğer herkesi geçtim Bülent Ecevit o haliyle nasıl işkence yapabildi, "matmazel" lakaplı futbolcu Oğuz Çetin işkence esnasında nasıl bir şeye dönüşüyor, Emel Sayın,Ayşen Guruda ne tarz işkence yapıyor, yahu bu kadar para nasıl dönüyor işkence sektöründe? Ben asıl Aleksandr Kalaşnikof'u arıyorum, aldığı paraya bak be 6-8 trilyon dolar civarı bir para, Bill Gates bu kadar kazanmış mıdır acaba hiç? Sonuç olarak ben bir bok anlamadım, tek anladığım sanırım bu iddianameyi hazırlayanlara göre benim hukuk-iddia-delil kavramlarım daha rasyonel..

Hiç yorum yok: