6 Ağustos 2008 Çarşamba

Anelkaaaaaaaaa

Anelka'nın eşi Barbara Tausia ile evlendiği gün onu bir kasiyerle aldattığı haberleri İngiliz basınını süslemişti. Şaşıracak bir şey yok. Bu adamın karısına acıyorum, "akşam nerdeydin" sorusuna ne dese inandırır. Milan'a tarihte bir maçta 4 gol atmış kaç adam vardır bilmiyorum. Ben görmedim şu ana kadar. Hazırlık maçlarına pek prim vermediğimi blogu takip edenler bilirler. Ama Milan'a 4 gol atmışsın, bir tepki ver be arkadaş, hala filelerden bacağımı nasıl kurtarırım diye düşünüyor. Bu adamın her daim tepkisizliğine deli oluyorum. Şampiyonlar Ligi finalinde penaltıları uzatmaya götüren John Terry salya sümük ağlarken, aslında kupayı kaybettiren penaltıyı kaçıran Anelka "hadi madalyamı verin de gideyim" havasında idi. Açık söylüyorum Anelka yanlış meslek seçmiş. Rahatlıkla bomba imha ekibinde yükselebilirdi. Kırmızı yı mı keseyim mavi yi mi Nic 5 saniye kaldı, bir şey söyle?....Alayım canım....Kırt....Evet bir sonraki bomba nerde.

Hiç yorum yok: