12 Haziran 2008 Perşembe

Vay Özgürlükçüler Vaay

Bir önceki postta Humeynisever ablamızın bir lafı vardı; "Sizin inancınız ne olduğu beni ilgilendirmiyor. Benim ilgi alanım değil. Kişi istediği dine sahip olur ya da olmaz yada dinsizdir. Bu benim sizi ikinci sınıf vatandaş olarak göreceğim anlamına gelmez" şeklinde. Buyurun o zaman size Humeyni aşkının açıklandığı gün haberlere konu olan bu özgürlükçü kesimin yeraldığı bir olayı da aktaralım:

TRABZON’un Çaykara İlçesi'nde Ataköy Sağlık Meslek Lisesi öğretmeni Bekir Himmetoğlu, türbanlı öğrencilerin okula girmesine izin vermediği için dövüldüğünü ileri sürerek savcılığa başvurdu. Himmetoğlu, derslerde türban takan kız öğrencileri uyardığı için okul yönetimi tarafından tehdit edildiğini de iddia etti.

4 ay önce Balıkesir’den Çaykara'ya atanarakc göreve başlayan branş öğretemeni Bekir Himmetoğlu (44), dün saat 21.00 sıralarında oturduğu Ataköy Belediyesi lojmanının kapısının çalındığını belirterek, “Aşağıdan birisi, ‘Hocam ben Murat Yazıcı. Aşağıda kavga var. Gelin’ diye seslendi. Ben de öğrencilerimden birinin kavgaya karıştığı düşünerek lojmanın giriş kapısı önüne indim. İki kişi, “Sen ne karışıyorsun öğrencilerin baş örtüsüne’ diye bana saldırıp vurdu. ‘Bir daha karışmam’ dedim” dedi. Öğretmen Himmetoğlu, kendisini dövenleri karanlıkta göremediğini ve tanımadığını söyledi.

Olaydan sonra Çaykara Devlet Hastanesi’nde tedavi gördüğünü anlatan Bekir Himmetoğlu, kafasına aldığı darber nedeniyle 15 gün iş göremez raporu aldığını, daha sonra Çaykara Cumhuriyet Savcılığı'na can güvenligi olmadığı için suç durusunda bulundu.

Çaykara Ataköy Sağlık Meslek Lisesi'nde 4 ay önce göreve başlayan branş öğretmeni Bekir Himmetoğlu'nun iddiasına göre, kız öğrencilerin okul içine ve sınıflara türbanlı olarak girdiklerini görünce, öğrencileri uyarak türbanlarını çıkarmaların istedi. Daha sonra okul idaresine çağrıldığını anlatan Himmetoğlu, idareciler tarafından, ‘Bu çocuklarla ne alıp veremediğin var. Senin sorunun ne, ne karışıyorsun öğrencilerin baş örtüsüne’ denilerek uyarıldığını öne sürdü. Okul Müdür Vekili Cemil Korkmaz'ın üzerine yürüdüğünü ve kendisini dövmeye kalktığını iddia eden Himmetoğlu, araya giren öğretmenlerin olayı yatıştırdığını, jandarmaya bu konuda suç duyurusunda bulunduğunu iddia etti.

Hiç yorum yok: