19 Kasım 2008 Çarşamba

Şerefsizlik Yapma Sanatı

Yazılarında konuşmalarında bol bol atan tutan, atıp tutarken bir de bununla yetinmeyip insanları kurumları karaktersizce suçlayan adam bu sefer belki de futbol dünyasının en dürüst ve samimi insanı Aykut Kocaman hakkında sallamış. Bu adamın sanatını icra etmesine ne zaman dur denecek?

Bu da sözleri:

Aykut Kocaman, 'Fenerbahçe maçı kazansın' diye elinden geleni yaptı. Şimdi diyecek ki 'Hıncal ağabey ne alakası var.' Niyeti kötü olmayabilir ama 'bilinç altında neler var' kendi de bilmiyor, ben de bilmiyorum. Pozisyonu yok maç boyu Ankaraspor'un...
Son 10 dakikada De Nigris oyuna girdi, 3 gol pozisyonu buldu. O De Nigris nasıl 80 dakika kenarda tutulur? De Nigris, Türkiye'nin en iyi santrforlarından bir tanesi. Sen De Nigris'i kenarda tutarsan Ankarasporlu oyuncu, hocasının niyetinin ne olduğunu anlamaz mı?
Gözlerime inanamadım. Sakat zannettim. 80'de bir baktım ki oyuna giriyor. Vay anasını Aykut hoca ya!.. Sahada hiçbir şey yapmıyor Ankaraspor, Aykut hoca müdahale etmiyor.
Yaptığı müdahale 45. dakikada takımın o ana kadar en iyi futbolcusu Özer'i oyundan almak. Fenerbahçe'yi tehdit eden tek adam! 'Oğlum sen benim Fener'i yenmeme taktiğime ihanet ediyorsun. Gel kenara' demek gibi bir şey!..
Dostluk maçı gibiydi...
Aldığı her topu Fenerlilere veren Mehmet Çakır'ı 90 dakika oyunda tuttu. Buna karşılık Fener'i en çok tehdit eden Özer'i oyundan alıyor.
Gol atacak tek adam De Nigris'i de 80'de oyuna sokuyor. 6 asisti olan Özer, Türkiye'nin asist kralı. Golcü De Nigris'i oyuna sokarken asist yapacak futbolcu oyunda yok.
Yani Ankaraspor'u, Aragones planlasa bu kadar başarılı olur. Aykut Kocaman'a hakkını veren de Fenerbahçe seyircisi!..
Maçın sonunda Aykut'a tezahürat yaptılar. Maç sonundaki görüntüleri konuşmak istemiyorum. Onlar fair-play miydi yoksa fair- play'in ötesinde 'Oh maç istediğimiz gibi bitti' sevinci miydi; anlayamadım!

Hiç yorum yok: