21 Eylül 2008 Pazar

Kanal 7

“Bismillahirrahmanirrahim. Birlikte utanmadan seyredebileceğimiz bir TV kanalı çalışmalarının yapıldığını söylemiştim. Cenab-ı Hakk’ın yarattığı şikâyet doğrultusunda yayın yapacak bir televizyon kanalı çalışması son süratle yapılıyor. Kâr zarar ortaklığı üzerine çalışan Yeni Dünya İletişim A.Ş. isimli bir şirket kuruldu. Şirketin yönetim kurulu başkanı, eski imar ve iskân bakanlarımızdan Sayın Recai Kutan beyefendidir. Başkan yardımcısı halihazırda benim. Muhasebe yöneticisi Zekeriya Karaman Bey.
Kardeşlerim; şimdi kâr zarar ortaklığı üzerine çalışıyor şirket. Yalnız ben hemen şunu belirteyim: Kâr zarar ortaklıkta ben televizyonu sadece maddi kâr gibi düşünen bir insanlarla yola çıkmak istemem. Bunun manevi karından dolayı ortak olursam, ondan dolayı ortak olmak isterim diyen insanlar lazım bize.
Hisseler en düşük 200 mark. 200 marktan 5 bin marka kadar gidiyor. 200 mark da olur, 400 mark da. 600 mark da olur, 800 mark da olur, bin de, 2 bin de olur, 5 bin de. Şimdi namaza durmayacağız. Bu mesele şu anda namazdan önemli. Namazı biraz geciktirsek de sonra da olabilir. Şimdi biz hepimiz, başta ben olmak üzere sıraya geçeceğiz.”

Bu konuşmayı Haşim Bayram Kanal 7'nin kuruluşu için para toplarken bir camide namaz öncesi yapıyor, dikkat edin namazdan bile önemliymiş..

Hiç yorum yok: