7 Ağustos 2009 Cuma

Prof. Dr. Haberal'ın Günlüğünden

14 NİSAN 2007
Rektörler konseyinde yaptığım konuşmada herkesi Tandoğan Meydanı'na 14 Nisan'da davet etmiştim. O gün 1 miyona yakın insan topluluğu katıldı. Ben bir vatandaş olarak katıldım. Başkent Üniversitesi olarak pankartla ve gururla yürüdük. Bu bir başlangıçtı.
19 MAYIS 2007
Bugün Samsun'da yine cumhuriyeti koruma mitingi vardı. Binler katıldı. Kanal B canlı verdi. Bugün ayrıca diyalog gurubu ile Türkiye Muhtarlar Derneği ile cumhuriyeti koruma yolunda müşterek hareket etme kararı aldık. Protokol imzaladık yine Kanal B den haber olarak anında saat 13.30'da yayınlandı.
27 NİSAN 2007

Saat 23.15'te TSK adeta bir muhtıra verdi. İlk kez bu denli bir TSK bildirisi oluyordu. Maalesef Başbakan, Meclis Başkanı ve Dışişleri Bakanı ülkemizi bu noktaya getirdiler...
15 ŞUBAT 2007

İstanbul Hastanesinin davetiyesini Süleyman Bey'e götürdüm. bu arada yine ülkemizi konuştuk. durumu Süleyman Bey'e anlattık. 'Mesut Yılmaz gelsin görüşelim' dedi. Artık herkesin bizim söylediğimiz noktaya geldiğini belirttim."

Bu yazılardan darbe çıkaranlar bana haber versin.

Hiç yorum yok: